Tuesday, May 10, 2011

Bowling

semalam aku dipaksa main bowling oleh member2 aku... aku dah la xreti main menatang ni..terpaksa la jugak layan diorg ni..walaupun aku xreti aku cuba jugak buat yg terbaek... tapi hampeh bnyak terjun longkang je.. tangan ku sengal2 akibat permainan bowling ni yg xbrape nak minat ni..
tapi gaya mesti nak kene ade beb.. ni antara gaya2 pro..


balingan strike!!!!!!!!!!


balingan dengan penuh harapan..

asyik botak je kepala aku ni... boring jugak fesyen macam ni..
kan klaw potong stylo susah plak...ramai terpikat nnt.. mrh plak cik aswani...hehe


kalau xbiasa main game ni mmg abis sengal2 tgn... main 3 game pun xabis... xlarat woiiii....... bowling xleh dijadikan hobi.. xmemberi kepuasan pun hanya kesakitan je...

2 comments:

  1. lepas ni deting nk men bowling jugak la..hehe

    xyah stylo2 sgt..sng mndapat fitnah..ye ke?haha

    ReplyDelete