Tuesday, April 26, 2011

Dop Rok Cetong

hari ini skali lg aku terbangun lambat.. kesudahannya aku smpai tempat keje kul 855am... morning meeting utk daily punyer defect start ko kol 845am kebiasaannya. tiba-tiba perutku memulas, aku pun terus campakkn begku diatas meja dan terus meluru ke jamban.. smbil2 menghisap seputun rokok.. apabila selesai aktiviti membuang apa yg patut.. aku pun terus ke kantin.. tiba terjumpa plak bos aku plak dikantin..

alangkah kanyo nye aku ni, dop taw camner nk kaver xmasuk morning meeting td... so aku buat xperasan kehadiran nya.. aku pun bayar laju2 utk melarikan dirikan.. aduyai arini kantoi plak dtg lewat haha...

aku pun menjamah nasi goreng xsiap tu yg bru senbentar td ku beli... mmg dah jemu ngan makanan pagi kat kantin ni.. hari2 nasi goreng, nasi lemak, lontong & mee goreng.. dah boring woi tokeh kantin ni xde perasaan atau xpernah nk pk selera org lain... marah betul la.. dah mknan mahal nk mampuih klaw sedap tu xla kisah sgt. ni masak mcm org malas je..

kan best klaw dpt bersarapan di tranung.. mesti ade nasi minyak. nasi dagang, nasi kunyit, nasi lemak, nasi kerabu, pulut manis, pulut gaul nyior, laksam dan mcm2 lagi la.. kam best ade pelbagai pilihan..dah ko je satu2 cafe kat tempat keje ni nak x nak kene mkn jugak la mknan yg xsedap tu.. aduyaii...

Ini nasihat pelanggan untuk peniaga2 diluar sana. aku xkisah klaw korang nk jual mahal tapi masakan tu mesti ade rase mcm nk bg org mkn bukan nk bg ayam mkn. sekian pembebelan utk hari ni.. haha
sori terkasar bhs ckit...... sakit hati, hari2 mkn mknan xde rase...

2 comments:

  1. mksdnye bos tu pn x pegi morning meeting jgak ke?huhu

    ReplyDelete
  2. bos bru je abis meeting... kantoi2.. haha

    ReplyDelete