Saturday, April 23, 2011

Hari Sabtu

hari ni bangun lewat...rosak plan utk pi bayar saman kat balai polis.. jumlah samanku rm450.. xpakai tali pinggang rm300 & perangkap laju rm150..

lepas itu tertengok plak kereta personaku yg dah tak terpesona terus aku capai baldi dlm bilik air.. dengan niat utk membasuh personaku.. dengan tekunnya aku terus membasuh keretaku itu.. tapi semangat berkobar2 itu hanya sementara apabila perasaan yg amat penat sudah terasa.. aku mula malas utk meneruskan aktiviti pembasuhan persona tersebut.. so aku cepat2 bilas ngan air..

lepas tu aku rehat sekejap, tapi hati aku mula xsenang bila melihat bnyak lagi kotoran degil yg melekat pada personaku.. lepas je solat asar dengan berpakaian kain pelikat aku terus menyental kekotoran tersebut. kali aku bertenaga sikit sebab dah telan beberapa keping weetameal... sesudah siap membasuh kereta tersebut perutku pun berbunyi "jom pi keda mamak".. lantas aku memakai track suit utk tujuan berjogging..

aku pun kuar menuju ke keda mamak tersebut, dalam perjalanan singgah sekejap di keda maxis utk menyempurnakan hajat cik aswani yg menyuruh sy menyelesaikan bil maxisnye yg tertunggak.. lps itu terus ke keda mamak peveret aku.. "anil roti kaya 1 n teh tarik 1"...

lepas makan aku pun terus ke stadium mini utk berjogging.. kali ni aku berjogging sebnyk 6 pusingan padang bola lepas tu rehat kejap utk amek menghela nafas.. lepas aku berjalan plak atas batu refleksiologi sebanyak 2 pusingan...

dah hmpair waktu magrib aku pun beransur pulang ke rumah...
sekian saje..

4 comments:

  1. siannye la hai..beraktiviti seorg diri..huhu..nnt bleh jogging sesame 10 round..hohoho..

    ReplyDelete
  2. ceh... dulu selalu jugak ajak.. tp seribu alasan dilontarkan...

    ReplyDelete
  3. hehehe..ala itu dlu..zaman berubah

    ReplyDelete