Monday, April 25, 2011

kenaikan gaji..

seperti diduga.... kenaikkan gaji utk tahun pertama agak suram.. tapi xpe aku bersyukur.. aku redha dengan prestasi aku yg malas ini.. hehe.. mungkin ade rezeki lain Tuhan sediakan utk hambaNya ini..

ok lupakan semuanya.. kite citer plak pasal penyertaan aku utk jadi ahli bank rakyat.. hari ini aku telah mendaftarkan diriku ini utk menjadi ahli bank rakyat.. pendaftaran berjumlah rm500.. ni semua utk masa aku jugak hehe... pokok pertama telah aku tanam pd hari ni.. semoga berbuah dengan lebatnya dimasa akan dtg.

tiba-tiba wase nok makang nasi dagang pulok.. neleh air liur pulok... lame doh dop jamoh nasi dagang... kene pulok ikan aye... owoh2 sedap molek wasaam.. nasi dagang kekuatan nye aku wasa pada kuah nyer.. kalu sedap kuoh nye.. selera molek r.. kene pulok air teh o panas...

wase nok balik kg lalu eh... aduyai..  tranung aku rindu pada mung.. haha.

No comments:

Post a Comment