Wednesday, April 27, 2011

Man U Vs Schalke 04

semalam aku berfutsal dari kl 930pm hingga la 1100pm... lepas tu aku pun lepak2 jap utk minum air bg menghilangkan rasa haus selepas berfutsal.  lepas lepak aku terus kol buah hati sekejap dan terus tido sekejap bg merehatkan badan utk persiapan menonton perlawanan Man U vs Schalke 04 (chempion league semi final). sebelum tido aku dah set jam kol 230am..

krengggggggg3x tepon ku berbunyi tepat jam 230am. badan masih penat kerana xcukup tido lg.. tapi memandang game tu membabitkan pihak Man U.. aku menggagahkan diriku utk membangkit diri ini dari tempat tido utk menontonnya.. seperti kebiasaannya, sebelum bola kick off aku pun membancuh 1 gelas kopi (old town white coffe) utk dihirup semasa menonton bola nnt sambil mengunyah weetameal....

meh aku citer secebis sinopsis game semalam..
1st half perlawanan dikuasai 70% oleh man u tp malangnya jaring belum dijumpainya. banyak jugak percubaan yg hampir ke sasaran tp ketangkasan goal keeper schalke 04 menafikan semua peluang tersebut..
2nd half plak.
game agak seimbang tapi kali ini giggs telah melakukan larian cantik utk membuka peluang kepada rooney utk melorongkan bola kepadanya. hasil dari gerakkan cantik ini giggs telah berjaya menjaring gol dicelah kangkang penjaga gol (neuer)... dan gol kedua, rooney plak mencipta nama sebagai penjaring gol...
macam biasa la bila dah kukuh dihadapan permainan secara defensive pun bermula dan ia membuat aku agak mengantuk utk menengoknya.. tapi ku cerahkan mata aku utk menghabiskan sisa2 baki perlawanan itu..

lepas je wisel menandakkn kemenangan aku pun ape lagi.. post kat fb la bg sakit hati ckit org2 yg anti man u.. haha GGMU.. hehe..

hari ini plak ditempat keje badanku agak lemau kerana xcukup tido... hehe ini menyebabkan aku menidurkan diri pada waktu tghhari lebih ckit dari kebiasaan..hehe skrg tgh berfikir samaada nk tgk bola lg x mlm ni.. sbb bdn ini memerlukan rehat utk rekaver enery dlm badan ku ini..

ok lah... esok pulok berceloteh lg..

No comments:

Post a Comment