Friday, April 22, 2011

Hari Jumaat

Yeah hari jumaat.. hari yg dinanti-nantikan oleh semua pekerja yg bekerja pada hari jumaat..

sinopsis kat tempat keje hari ini...
hari jumaat masanya agak singkat.. 845am - 915am morning meeting pastu mkn pagi jap smpai 10am.. lps masuk opis ape lagi fb-ing, check2 email &  blogging la.. kol 11am buat keje (hehe), kol 12 tgh hari siap2 nk pi solat jumaat. kol 230pm bru masuk plant balik.. pastu mkn tgh hari jap.. kol 315pm pi check telinga plak..
330pm menunggu masa utk balik haha..

tapi hari ni aku nekad untuk menyibukkan diriku yg malas ni.. hehe
boring jugak duk kat opis je.. baik aku masuk site, leh jugak kuarkan peluh dari badanku ini.

arini aku buat PM (preventive maintenance) utk ignitor..ignitor ni mcm pencucuh la utk nyalakan api dlm boiler sistem (merapu je lebih hehe).. ok lah dr xde keje langsung.. bnyak jugak la boleh blaja.. walaupun xtaw ape pun...

keje ni nampak je senang tp susah jugak nk buat klaw badan kite malas nk buat keje dan xpernah buat keje tersebut.

meh2 sy kongsi tempat keje aku..



ok lah utk hari ni.. hehe
tp seronok jugak mencarut dlm blog ni walaupun xde org follow sgt hehe..

2 comments:

  1. xpe..sy senantiasa follow blog awk..huhuhu..kerja rajen2 tau..lalala

    ReplyDelete